Aktualności

Zmiana łącza dostępowego i DataCenter

Witamy,

Na wstępie chcielibyśmy przeprosić naszych klientów za zaistniała sytuację i przerwę w działaniu serwera. Już niedługo, gdy tylko uporamy się z bieżącymi problemami wynikłymi z sytuacji opisanej poniżej, wynagrodzimy wam czas przestoju, przedłużeniem ważności kont o kilka dni.

Niestety awaria która nam się przytrafiła miała miejsce podczas długiego weekendu, co znacznie opóźniło czas reakcji odpowiedniej ekipy technicznej operatora łącza. Awaria została zgłoszona przez nas natychmiastowo, lecz była na tyle poważna, że nasz dotychczasowy operator mógł ja usunąć dopiero w poniedziałek 7 maja (a problem wystąpił w sobotę 5 maja) po południu - wymagała sprowadzenia specjalistycznego sprzętu który uległ awarii. Nie mogliśmy sobie pozwolić na taką długą przerwę, dlatego też podjęliśmy ryzykowaną operację przeprowadzki serwerów do nowego DataCenter i na nowe łącze innego, miejmy nadzieję mniej awaryjnego operatora - migracja taka i tak miała wkrótce nastąpić, ale nie spodziewaliśmy się że będziemy zmuszeni zrobić to tak szybko.

Przepraszamy za brak natychmiastowej informacji o tym co się stało, ale całą energię poświeciliśmy jak najszybszemu uruchomieniu Państwa usług. Przy okazji zmiany łącza zmianie uległą też adresacja IP serwerów, co też na pewno odbiło się niekorzystnie na dostępności Państwa stron. Na działanie serwerów DNS nie mamy jednak wpływu i zawsze musi upłynąć do kilkunastu godzin lub czasem nawet dni, aż nowa adresacja rozpropaguje się na światowych serwerach DNS.

Dodatkowe szczegóły odnośnie zmian w konfiguracji serwerów DNS, nowych adresów IP serwera, oraz przekierowań stron i domen, można znaleźć w następującym komunikacie.

Moje konto

» odzyskaj hasło zaloguj się zarejestruj się

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki dostępu do plików cookies w Tw przeglądarce.